Trött

        Tid: 15:18:58 Datum: 2009-11-04
Jag kör fast hela tiden. Hittar andra saker som är mer intressanta än skolarbetet.
Jag har idag och imorgon på mig och bli färdig och med tanke på hur det gått idag, så har jag lite smått panik.
Dessutom börjar huvudvärken komma också... ungefär som ett brev på posten. :P
Tittar ut genom fösntret och ser att det snart är mörkt ute och känner att jag blir lite ledsen och nedstämd. Har ju inte varit ute idag förutom när jag hämtade in posten.

Nej, nu ska jag inte sitta här och klaga för det blir inte bättre av det. Istället ska jag koncentrera mig på min skolupg. från och med nu och en timme fram. Sedan ska jag upp i duschen och sedan ska jag påbörja middagen som ikväll kommer bestå av potatis, fiskpinnar och kall sås.... eller jag ska kanske ta en paus ifrån skolan och datan, klä på mig (har fortfarande mina pyjamasbyxor på mig) och bege mig ner i affären och köpa en citron och grejer till såsen.....

Vad ska jag välja........ ????
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. hehe okej :P

2009-11-04 @ 17:37:57
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0