Trapprenovering

        Tid: 09:37:13 Datum: 2009-11-09
Jag och sambon ska fräscha upp vår trappa upp till ovanvåningen... Problemet har nu kommit till om den ska vara ljus eller mörk. Vi har en ganska så dyster hall, men det kan livas upp med ljusare tapeter. Jag lutar mer åt det mörkare hållet, någon form av mörkare bets eller något.... medan jag har sett många bilder på vita trappor. Visst är vitt snyggt, men jag tycker inte det känns som det mest praktiska med en vit trappa i hallen. Den måste ju bli smutsig väldigt fort eftersom man går in och ut genom ytterdörren och drar med sig en massa skit. Har man sedan en hund eller barn med skitiga fingrar... så syns ju också det rätt så tydligt.... hmm... Nej, det får nog bli en mörkare trappa. :)
KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det är inte säkert du får ont eller blir sjuk :) Det är typ 1 av 10 som blir det bara, så vi kan hoppas du slipper det =) Annars äre inte så farligt, du har feber i 2 dagar bara så det är inte så farligt!

2009-11-09 @ 11:32:00
URL: http://dyingcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0