Ont i magen och tårarna rinnger

        Tid: 19:52:08 Datum: 2009-11-19

Pratade precis med min mamma... de var på väg till sjukhuset med min pappa.... i ambulans....
Han hade blivit yr och de kände att de ville kolla upp det, då han har eller har haft problem med hjärtat.
 För många år sedan hade han en hjärtinfarkt.

Nu sitter jag här hemma i soffan och försöker tänka på allt annat än på att mamma och pappa är på sjukhuset för och kolla pappa. Jag har ont i magen, ont i huvudet, mår illa och tårarna bränner bakom ögonen. :( Jag känner mig så ensam och maktlös, värdelös. Jag vill göra något.. vill in till mamma och pappa. Vill vara där för dem...

Vad gör jag? Vart tar jag vägen? Vem vänder jag mig till?

KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte vätdelös eller något annat. Du nfinns för oss alltid tänk på det. Älskar dig.

2009-11-20 @ 01:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0