Vad är meningen egentligen??

        Tid: 10:33:05 Datum: 2009-05-12
Jag sitter för tillfället i vårt uterum och filosoferar.
Jag försöker komma på vad meningen med olika saker är egentligen?
Vad är meningen med att jag ska må som jag gör eller att någon annan mår som de gör? Finns där en mening med allt egentligen eller man borde kanske bara acceptera att vissa saker är på ett visst sätt? Men om man bara accepterar dem, kommer de till att försvinna då eller man har accepterat att man mår som man gör och på så sätt kanske gett upp hoppet om att en dag få må bra??
Konstiga tankar med inga svar.

Trött är jag idag, men det kan väl bero på att jag inte sovit speciellt mycket på två nätter och inatt tog jag en tablett för att kunna sova... så det är väl därför jag är trött.

Jag sitter och väntar på att klockan ska gå lite fortare, för jag ska lämna min pappa på jobb idag och sedan ska jag hem och måla. Vi började måla i uterummet igår och det är det jag vill forstätta med, men det är ingen idé att fortsätta med det nu innan eftersom jag ska göra om ca 1 tim. Jag funderar på om jag ska klä mig nu och sedan bege mig hem till borssan ett tag och sitta där och prata, så kanske tiden går lite fortare tills man ska iväg. :)

Ska försöka lägga upp bilder på vårt uterum ikväll....
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0