Tung dag

        Tid: 08:36:41 Datum: 2009-05-22
Ingen bra dag idag känns det som.
Vet inte riktigt vad det beror på... Kanske har det något med vädret att göra, det är ju grått och trist ute.
Jag sitter i soffan just nu med datorn i knäet och tittar på America´s Next Top Model.

Känns som om jag skulle behöva en axel att gråta emot, eller ännu bättre en famn att krypa in i och gråta ut riktigt och få höra att det kommer bli lättare. Förvisso har jag svårt för att tro på det nu, men innerst inne vet jag nog att det stämmer. Det kommer bli lättare någon gång, men det hjälper ju inte riktigt nu när jag mår som jag gör.
Lusten och orken att göra något är som bortblåst. Allt är jobbigt, svårt och tungt.

KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0