Tufft

        Tid: 12:12:19 Datum: 2009-05-19
Idag är en tuff dag... Tuffare än vad jag hade förväntat mig och förstår inte riktigt varför.
Åkte med mamma innan för vi skulle til Jula och fixa en ny sticksåg... men när vi kommit en bit fick vi vända hem igen, för jag klarade inte av det. Sådana dagar som idag, är jätte jobbiga. Ibland känns det som om jag inte kommer till att komma förbi dem, utan att jag kommer till att vara fast i de för alltid,

Mina tankar och känslor är i en enda röra, så nu är det bara jobbigt att skriva för jag får ingen ordning i det hela.
Jag får försöka återkomma senare när jag ev. fått lite distans till mina tankar och känslor.

Måste bara skicka iväg en tanke till min vän Monica och tacka för att du är du.
Du har varit underbar de senaste tre månaderna som jag har haft det väldigt svårt.
Du är en sann vän och jag uppskattar allt du säger och gör.



Underbar vänskap!!
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Naaaw tack så mkt =) Blir rörd till tårar nu ju :D

Tack oxå för att du finns och för att du e en underbar vän!!! Kramar

2009-05-19 @ 16:12:40
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

Okay då får du berätta för mej sen någon gång då om hur man gör =) Hur gick det hos doktorn? Kom du dit? Kram

2009-05-19 @ 19:02:00
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman. Usch vad tråkigt att du mår så dåligt. Du måste ju få hjälp. Du kan ju inte gå så här varenda dag någon gång måste du börja må bra. Men det e bara du själv som kan styra över det.De finns ju både människor o medicin som kan hjälpa. Jag vet vad du anser om medicinen, Men det kan det vara värt för att må bra. Finns här om du vill något. Kram på dig

2009-05-19 @ 22:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0