Trött och illamående

        Tid: 10:26:13 Datum: 2009-05-12
Jag är inte så bra på att skriva blogg längre.
Varför vet jag inte riktigt, men jag har tappat lusten för det och för mycket annat också.
Känns lite som om mitt liv går på sparlåga och jag har inte riktigt orken eller energin för att få igång lågan riktigt igen.
Jag är alltid trött, ont i magen eller ont någon annanstans. Jag börjar bli riktigt trött på att jämt och ständigt må illa och behöver därför komma på hur jag ska slippa undan en del av stressen som infinner sig i mitt liv, för det är det som gör att jag jämt mår illa. :( Min magmunn stänger inte riktigt som den ska och när jag då blir stressad och inte mår bra så mår jag fruktansvärt illa av det.
Jag skulle gärna testa en sådan spikmatta, men den är ju dyr.

Nej, nu ska jag försöka stoppa något i magen så den har något att jobba med.
Har ni några bra tips på en bra frukost?
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Ahhh spikmatta? Oh hade aldrig vågat testa det! Hehe.

2009-05-12 @ 18:40:25
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0