Sömnlös natt

        Tid: 09:21:44 Datum: 2009-05-18
... Ja, nästan ialla fall.
Jag vet inte vad det har varit med mig, men jag har sovit väldigt dåligt inatt. Snurrat runder i sängen och inte kunnat somna och har jag somnat har jag sovit kanske 30 min för att sedan vakna igen. Detta har ju självklart resulterat i att jag är väldigt trött nu och kommer till att vara så hela dagen.

Idag kommer mina föräldrar hit och min ena bror för att fortsätta på vårt uterum.
Tanken är ju att det ska bli klart denna veckan... ialla fall så ska omklädnaden vara klar denna veckan. Reseterande får vänta lite, så gör man lite då och då. Jag menar sådant som fönsterbrädor och liknande.

Sitter för tillfället och lyssnar på Norges bidrag till Eurovision.
Detta är endast tredje gången jag hör den och jag var inte speciellt förtjust i den från början, men nu älskar jag den. Melodin, rytmen, texten och sångaren. Underbar!! Tur att man har lite norskt blod i sig så man kan vara stolt över att det var Norge som vann. :P



Alexander Rybak
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0