Nervös

        Tid: 10:41:50 Datum: 2009-05-19
Idag ska jag till läkaren kl. 14 för diverse prat, men främst för min vikt.
Jag ska få hjälp med min vikt och tanken är väl att jag ska dela med mig lite av den resan här i bloggen.... men jag vet inte riktigt hur pass mycket personlig jag vill bli och hur mycket jag vill lämna ut av mig själv inom just det ämnet... så vi får se. Det får bli en dag i taget och så skriver jag vad jag känner för just den dagen inom just det ämnet.

Vi håller på att renovera i vårt uterum idag igen. :)
det blir en del skrivande om det just nu eftersom det är vad mina dagar går åt till.... att sitta och titta på när min pappa och min bror håller på. :) Min mamma håller på att virka gardiner till vårt uterum också, så man kan väl kalla mig för en arbetsledare. :P hahahahahaha

Nej, nu ska jag väl stänga ner datorn och försöka leka intresserad utav bygget som pågår runt omkring mig.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Hej!

Ja det finns intresse men vi har snackat med andra oxå om vi ska fira med dom o dom har inte svarat än. Vet inte när jag får svar i heller så det får bli först till kvarn.. Men att vara hos er hade varit riktigt roligt :D

2009-05-19 @ 12:01:55
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0