Mitt nya intresse

        Tid: 19:06:54 Datum: 2009-05-29
I förrgår var nog en utav de bästa dagarna på länge. :)
Vi skulle nämligen köpa en digital systemkamera till mig. :)
Det var förvisso lättare sagt än gjort. Siba hade ett kampanjpris på en Nikon D60 som jag verkligen ville ha, så jag ringde till Siba vid Väla för och höra om de kunde lägga undan en till mig. Det visade sig att de hade inga hemma, alla var slut och det närmaste stället som hade dessa kvar hemma i lager var i Svågertorp nere vid Malmö.
Jag ringde B och vi bestämde att vi skulle köra ner tillsammans när han hade slutat, så det gjorde vi. Var väl nere i Malmö vid 18.00 och köpte kameran och känslan av att äntligen ha en kamera jag så länge suktat efter var helt otrolig. :)
På vägen hem bestämde vi att B skulle visa mig var Meca Raceway låg, eftersom jag aldrig varit där.. men nu vet jag. Tyvärr var det för kallt för att gå in, så det får bli en annan gång.

Jag har nu alltså en Nikon D60 och jag ser verkligen fram emot att lära mig allt som har med den att göra. Olika inställningar, ISO, slutartid o.s.v. Jag kan ingenting om det som det är nu och jag ser verkligen fram emot att försöka lära mig det. :) Nu har jag något att tillbringa mina dagar med. :)





Jag har en sådan kamera som bilderna ovan visar. :)
KATEGORI » Foto | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Lycka till :) ser vi framemot lite bilder :)

2009-05-30 @ 09:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0