Lugn kväll hemma

        Tid: 11:42:35 Datum: 2009-05-22
Ikväll blir det en lugn kväll hemma i soffan med en eller två bra filmer och lite tacos.
Mår inget vidare, har lite huvudvärk och mår lite konstigt, så det ska bli skönt med en lugn hemmakväll.
Det har varit en intensiv vecka med byggande på uterummet, som nu är klart. Ja, det större är klart... nu är det småsaker kvar att fixa.. men det får ta sin lilla tid.

Jag funderar på om jag ska köra iväg och hyra Changeling med Angelina Jolie. Jag har hört att den ska vara riktigt bra. Jag är ingen större fantast av Angelina, men hon är en duktig skådespelare och brukar göra riktigt bra filmer.
Någon som sett den kanske?


 

Nej, nu ska jag köra iväg och hyra den.



 

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0