Jag är frustrerad på....

        Tid: 08:28:25 Datum: 2009-05-30
.... mig själv!
Jag är lat och det är så fruktansvärt frustrerande och det är ingen annans fel än mitt eget.
Hur f*n ska jag kunna gå ner i vikt om jag inte rör på mig?? Jag är så förbannad på mig själv nu och den enda som kan ändra på det är jag själv.

Jag får inte kasta bort denna chansen för det är min sista chans.
Jag förstår inte varför jag gör så här, varför jag inte bara anstränger mig till det yttersta och klarar av detta en gång för alla.
Jag har en vecka på mig och visa att jag verkligen vill detta.
Jag bara måste skärpa mig och rycka upp mig!!



Detta känns som jag och så ska det absolut inte vara!!
KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Jag hejar på dej! Lycka till!!!

2009-05-30 @ 10:08:31
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0