Frustrerad

        Tid: 09:39:50 Datum: 2009-05-23
Jag känner mig så fruktansvärt frustrerad.
Jag vet inte varför... eller jo, lite vet jag varför men det är inget jag direkt känner för och dela med mig av här i bloggen.
Vill inte starta något pga mina egna känslor, mestadels.
Men... frustrerad känner jag mig ialla fall.

Idag skulle jag egentligen varit duktig och klippt gräs, men eftersom det ösregnade här för ett litet tag sedan så känns det väldigt korkat. Dessutom regnar det fortfarande ser jag. *suckar*
Vad ska man då hitta på istället idag? Någon som har något förslag?
Jag hoppas att jag ska undvika huvudvärk idag, men jag hoppas inte på för mycket då jag äter tabletter som ger huvudvärk som en biverkning. Men.... det är bara att gå igenom det... och hoppas att det går över inom 4 veckor då det är vanligaste tiden biverkningarna håller i sig.

Nu ska jag försöka komma på något att göra.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0