Ännu en lista

        Tid: 08:38:29 Datum: 2009-05-12

Vad heter ni? Petra & Benny

Hur träffades ni? I Kågeröd genom en gemensam vän.
Hur länge har ni varit tillsammans? Sedan 16 december 2000, med ett kortare uppehåll.

Är ni förlovade? Ja, sedan 2:e mars 2005

Bor ni ihop? Ja, det gör vi. :)

Har ni barn? Nej, men vi hoppas på ett inom en snar framtid. :)

Har både körkort? Japp och vars en bil också.
Isåfall, vem kör bäst? Jag om jag får säga det och Benny om han får säga det.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja

Vem sa '' jag älskar dig '' först? Det gjorde nog jag.
Vem är äldst? Benny

Vilka sjärntecken är ni? Jag är fiskarna och Benny är kräftan.
Vem fyller år först på året? Jag, 13:e mars.

Vem är längst? Benny

Vem sjunger bäst? Ingen av oss sjunger speciellt bra, men måste jag välja så är det Benny. :)

Håller ni i handen på stan? Ja, det händer.

Har ni någon låt?  Nej, konstigt nog inte.. vi får väl välja en till bröllopet. :)

Har ni några framtidsplaner? Absolut. :)

Har ni gråtit i varandras armar? Ja, det har vi.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Olika beroende på humör.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej, inte alltid.
Bor ni långt ifrån varandra? Nej, vi bor tillsammans.

Blir du lätt svartsjuk? Ja & nej, beror på situationen och vem som är inblandad.

Brukar ni bråka? Inte ofta, men det händer, precis som i alla andra par.
Ringer ni eller SMS:ar ni? Både och.

Vilken är han/hons finaste kroppsdel? Ögonen.

Brukar nån av er prata i sömnen? Nej, men Benny snarkar. :)

Jag "snodde" denna listan ifrån min vän Monica. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0