50 min promenad

        Tid: 17:22:23 Datum: 2009-05-21
Idag hade jag inte ställt någon klocka då jag tänkte att jag skulle vakna av mig själv och det gjorde jag.... kl 7.30 ungefär.
*suckar* Trodde inte att jag skulle vakna så tidigt, men det gjorde jag.
Istället för att ligga kvar och dra mig hur länge som helst, gick jag upp och ner i köket och åt lite frukost som idag bestod av mellanfil, musli och färska jordgubbar. Efter det snörade jag på mig mina skor och gick ut på en promenad på 50 min. Det var faktiskt väldigt skönt, så det kommer jag att göra igen. Ska försöka komma på lite olika runder så man inte tröttnar på att gå ut och gå.

Känner mig duktig som gick ut och gick idag och i 50 min.
Måste bara fortsätta med detta nu om det ska hinna ge något resultat tills om 3 veckor.
Såklart måste jag ju ändra mina matvanor också, för jag kan ju inte fortsätta stoppa i mig en massa skit och sedan tro att jag går ner i vikt på det. Det sker ju inga under eller mirakel här inte. :P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

50 min?? shit vad du e duktig :D

2009-05-22 @ 11:50:59
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0