.... 08.43.....

        Tid: 08:44:10 Datum: 2009-05-15
Har precis ätit lite frukost och nu mår jag lite illa.
Jag förstår inte varför jag gör det varje gång jag har ätit något. Det är jätte jobbigt. Får kanske ta upp det med läkaren på tisdag när jag ska dit.

Vad händer idag?
Ingen aning faktiskt. Skulle egentligen träffat Monica, men hennes sambo var ledig idag så det blev inget med det. Skulle egentligen ha träffat henne igår, men då skulle hon på mammagrupp och sedan tyckte jag det kändes lite försent och köra in kl. 13.00. Jag hoppas vi kan träffas någon dag snart.
Jag funderar på om jag enbart ska ligga och ta det lungt, ialla fall tills illamåendet går över.


Solen skiner idag och det borde få min insida att må bättre, men tyvärr känns det som om det fortfarande regnar inombords. Saknaden efter Fatika är så enormt stor varje dag och jag tänker på henne flera gånger om dagen och jag önskar så att hon vore här hos mig. Jag skulle verkligen behöva henne, för det är svårt och klara mig själv, klara mig på egen hand. Det är svårt, väldigt svårt.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Heej! Förlåt att det inte blev något idag, du kan kanske på torsdag? Kram

2009-05-15 @ 12:00:39
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0