Trevligt fikabesök

        Tid: 18:11:15 Datum: 2009-03-19
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så skulle jag få fikabesök idag och klockan 12.00, nästan prick, kom Sarah. :)
Det blev visning av huset och sedan blev det kaffedrickande och dammsugarätande och en massa prat.. nästan om allting. Vi pratade förhållande, hus, tatueringar och en hel del annat. När klockan visade ca 16.30 var det dags för Sarah och köra hem för att laga lite middag.
Det var trevligt med fikabesök och jag hoppas verkligen att vi blir bättre på och träffas. Jag vet att jag den senaste tiden varit svår att bestämma saker med, men jag ska verkligen försöka bättra mig inom det området. Förhoppningsvis medför detta att jag mår bättre och bättre för varje dag som går.

Sedan Sarah körde hem har jag och sambon ätit middag, frostat (håller på) av frysen, spikat upp klätterväxter på ovanvåningen, vattnat blommor och nu sitter jag framför min blogg och sambon hjälper sin pappa med och tömma lite i förrådet och eller uterummet. Vet inte riktigt vad det kallas för...
Jag funderar på och gå upp och lägga mig en 30 min - 1 tim. Har huvudvärk och har tyvärr haft det nästan hela dagen. Skulle gärna vilja gå ut på en promenad också för det verkar vara väldigt skönt ute, men det får nog bli imorgon istället.

Nej, kudden nästa för och vila ca 20 min.. Såg att klockan snart är dags för Unga mödrar på 5:an. Tror det börjar 18.30 eller är det kanske 19.30.... Hmm....
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Snart får det blir min tur att kolla in huset och fika =) Längtar så!

Hoppas huvudvärken har försvunnit! Kram

2009-03-19 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0