Städa lägenhet

        Tid: 08:34:27 Datum: 2009-03-17

Tisdag idag och den ska spenderas med att städa lägenhet.
Kanske inte det allra roligaste, men har man flyttat så är det ju sådant som behövs göras. Man kan ju inte gärna lämna nycklarna och hoppas på att de inte märker att där fortfarande är skitigt. De kanske inte ser "dammråttorna" som springer över golvet eller de som ligger ihopkröpna i ena hörnet. :P
Nej, städas ska det göras... men jag får hjälp av min mamma så det ska nog inte ta alltför lång tid. Jag ska träffa henne kl. 10.00, men jag funderar på att köra ner och börja redan nu. Varför inte?? Det är väl lika bra det som att bara sitta här hemma och fördriva tiden med internet..

Ja, så får det bli. Jag ska packa in dammsugare i bilen och sedan köra ner till lägenheten och börja. Det jag hinner... det hinner jag. :) Återkommer senare... kanske bjuder på en och annan bild på mina söta "dammråttor" också. :P

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Monica

haha du kan komma o fota mina dammråttor med =)

2009-03-17 @ 09:19:34
Postat av: patricia

Städa är bara för tråkigt.men är man 2 så går det relativt fort. :) lycka till iaf

2009-03-17 @ 13:43:20
Postat av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se

- min blogg om kost, träning & allt annat hälsosamt!



Läs den gärna och hämta inspiration!

Bl.a fettförbränningsprogram inför sommaren!



Mvh Johanna



2009-03-17 @ 23:38:06
URL: http://johannaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0