Snea gardiner

        Tid: 14:48:58 Datum: 2009-03-23
Hej allesamman!
Mamma har varit här idag och sytt en gardin till mig. Det blev jätte bra och nu ser det inte så tomt ut längre i köket.
Vi skulle även lägga upp gardinerna inne i storarummet, men efter att jag tvättat dem är de nästan bara att kassera. :( De blev väldigt snea och ojämna. :( Inte alls snyggt längre. Får höra med B när han kommer hem vad han tycker att vi ska göra. Jag vill inte ha gardinerna när de ser ut så.. ser ju helt mysko ut. Kanske finns de kvar att köpa på Jysk... kanske inte till lika billigt pris, men....

Usch, jag är så sjukt nervös idag. Imorgon ska jag nämligen sätta mig i en tatuerarstol.
Jag är så nervös så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Huvudvärk har jag och magen är i uppror. Jag har svårt för och förstå att jag vid denna tiden imorgon är ägare till en tatuering på vänster underarm. Jag meddelar imorgon vad det är för något jag ska göra och kanske blir det en bild också.
Får se imorgon.....

Nej, nu ska jag lägga mig och vila lite.
Huvudvärken är väldigt jobbig.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(4)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Vill gärna se en bild, annars får jag vänta tills torsdag ju! Allt kommer gå bra imorgon, jag ska tänka på dej =) Kram

2009-03-23 @ 15:16:00
Postat av: sarah

Hej hej du får klämma dem i en dörr o dra ut dem när du tvättat dem.Föa mina blir alltid också sånna så då går man göra så.Kram

2009-03-23 @ 19:28:45
Postat av: patricia

hoppas du blir nöjd med tatueringen.ska inte säga att det är smärtfritt,men smärtan kommer gå över.har själv 3 stycken.tycker du ska lägga in bild på den sen :) kram

2009-03-24 @ 14:30:47
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av MTV sucen The Hills? Kika då in i min blogg där du alltid får de senaste gossip och bilder på gänget!

2009-03-28 @ 20:52:49
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0