Möte i La

        Tid: 13:37:54 Datum: 2009-03-05
Jag har precis klätt på mig och till och med tagit lite mascara. Jag ska in till Landskrona på ett möte på arbetsförmedlingen. Jag förstår verkligen inte hur de resonerar när de tycker att jag ska köra in till Landskrona varje gång jag ska träffa min handläggare, när det finns närmare arbetsförmedlingar. Jag ska prata med min handläggare när jag träffar henne idag och fråga varför det har blivit så här.
Det är ju inte direkt billigt och köra när man är arbetslös. Då försöker man gärna spara in lite pengar som man kan ha lite roligare för.

Hur mår jag nu då?
Jag har huvudvärk, en aningen yr... men jag får allt försöka köra in till Landskrona och då detta j*vla möte avklarat. Jag hoppas att det går fort och att hon inte ska sätta igång en jobbig och lång diskussion. Jag hoppas att hon accepterar vad jag har att säga.

Nej, nu ska jag lägga mig och vila sista halvtimmen innan det är dags och köra.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0