Helgens bravader

        Tid: 10:35:11 Datum: 2009-03-22
Låter som om vi har gjort väldigt mycket och så är inte fallet alls.
I fredags kom P och hälsade på tillsammans med hans hund Molly. Vi tittade på Let´s Dance och jag tycker att det är rätt att Magnus gick vidare och jag hoppas på att han vinner det hela också.
I går hjälpte B sin pappa nästan hela dagen och jag var med mina föräldrar. Städade lite i den gamla lägenheten också, så den blir färdig någon gång. Nu är där bara ugn, kyl och frys kvar... men det är B som får ta det.
När vi kommit hem bägge två så blev det en runda till affären för och inhandla saker till middagen som bestod av en tacopaj med sallad. Jätte nöjd blev jag med middagen faktiskt, så det kommer nog till att bli en standard här hemma. :) Jag är väldigt förtjust i taco nämligen... det kan aldrig bli fel för min del. :) Efter middagen blev det soffan och tv:n där det var dags för Robinson 2009. Jag kommer försöka följa det detta året... Någon mer som ska göra det?

Idag är det kalas kl. 12.00 och sedan vet jag inte riktigt vad som händer.
Vi har en mängd saker att välja på.... men man ska orka göra det också och ha motivation till det. Klockan 18.00 ska jag ialla fall titta på One Tree Hill. :P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Magnus!

Jag står oxå på hans sida nu =) Gör inget att Laila blir 2a =)

LÅter gott med tacopaj, vad e det för recept?

Jag ska oxå följa robinsons, men fick bara sett halva i går =(

Kramar

2009-03-22 @ 16:52:27
Postat av: patricia

det lär nog bli robinson här på lördagarna :)

2009-03-22 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0