Fredag

        Tid: 08:19:03 Datum: 2009-03-20
Fint vårväder idag igen. Detta är ju nästan lite lyx!! :)
Hur länge håller detta vädret i sig, någon som vet?

Idag är det fredag och ikväll blir det som vanligt Let´s Dance. Spännande nu och se vilka som dansar vidare, för det ju nära finalen nu. Jag hoppas på att Magnus tar hem det i år. Jag tycker han är den som gjort bäst framsteg under tävlingen och han hade inga som helst förkunskaper gällande dans. Hej Magnus!!

Vad händer under dagen då??
Ja, jag ska försöka motivera mig själv till att bege mig till Väla för och ev. hitta en ny plånbok. Jag fick presentkort på Väla när jag fyllde år, så jag tänkte att jag skulle ge mig själv en plånbok för de pengarna. :) Jag har ju en stor plånbok nu som inte får plats någonstans... så jag vill ha en lite mindre. Förutom ett ev. Välabesök så ska jag bara ta det lungt.. Känner att jag behöver det..
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0