Tung i hela kroppen

        Tid: 14:02:36 Datum: 2009-06-02
Vad är det med mig idag egentligen?
Jag är så trött och jag känner mig så tung i hela kroppen.
Huvudet är tungt och jag har lite huvudvärk, men självklart inga Treo hemma. *suckar*
Funderar på om jag ska ta mig ner till affären och införskaffa nya, så blir man kanske människa resten av dagen.

Mina föräldrar kommer idag, de ska måla fönster.... tror jag.
Jag vet faktiskt inte.
Vet inte om jag ska be mamma färga håret på mig idag också, beror väl på hur huvudet känns lite senare.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(4)|
Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Petra

Läser din blogg då och då,adressen har jag via syrran. Vill du följa med ut och gå nån dag? Jag är ute varje dag,om jag nu inte har nåt annat för mig :)

Mvh Åsa

2009-06-02 @ 17:17:40
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej. Varför målar dina föräldrar era fönster?Det kan ni väl gör själv?Kram

2009-06-02 @ 17:38:50
Postat av: Jenny [Fotoblogg]

sv: ja precis! det är det bästa sättet :D

mitt tips är att läsa instruktionsboken. Noga. Man kan aldrig lära sig för mycket :D lycka till nu!

2009-06-03 @ 20:40:45
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/
Postat av: Monica

Heej! Oooooh jag vill ha! Då vet jag vart jag ska köpa nästa gång jag e i kågeröd! Haha gott!!

Allt bra med dej? Här är det lite sjukstuga=(

2009-06-04 @ 10:42:17
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0