Skatteåterbäring

        Tid: 19:09:04 Datum: 2009-06-09
hahaha
Kan man kalla det så när man fått tillbaka på skatten? Ialla fall så har jag och sambon fått in våra skattepengar idag, så nu är vårt konto lite gladare. :P Även jag är en aningen gladare. :) Vem blir inte det när man får in pengar på kontot som man inte väntat sig. :) Jag visste att vi skulle få, men jag trodde faktiskt inte att vi skulle få förrän nästa vecka.

Nu vill man ju nästan ut och shoppa en massa. :)
Tyvärr är allt snart stängt och vi har dessutom sagt att vi ska stoppa in pengarna på vårt sparkonto. Man kan ju inte slösa pengar hur som helst när man är husägare. Ialla fall inte om man inte har stora mängder pengar, och det har inte vi.
Man kanske ska börja spela på Lotto eller börja skrapa en massa skraplotter.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0