Mys-fredag

        Tid: 08:18:16 Datum: 2009-06-12
Fredag idag och lusten för att hitta på något ligger på ungeför noll.
Tittar ut genom fönstret och undrar om det är sommar eller om det är höst. Det regnar och är väldigt grått och trist ute.
Dessutom har jag ont i magen, så humöret är verkligen inte på topp, så ikväll får det nog bli en mys-kväll med något gott och filmer. Tips på bra filmer? Man skulle kanske se Twilight? Känns nästan som om jag är den enda som inte sett den filmen. Jag skulle också vilja se:

Revolutionary Road
Wallander - Hämnden
Bröllopsduellen
Yes Man
Benjamin Buttons otroliga liv

Där är några att välja mellan. :) Undra vilka man ska välja.... Jag får välja två och sambon en ikväll och sedan får vi se när vi kan hyra de andra filmerna. :) Kanske på söndag för då brukar man ändå inte göra något speciellt. :P

Idag ska jag köra med min bror till Röstånga, till hans äldsta dotters avslutning.
Själv hade jag tänkt passa på och ta lite kort vid Odensjön, men hur lätt är det när regnet öser ner? Har kanske inte lust att bli genomblöt, vare sig jag eller min kamera. Får se.... inte lönt och köra hem, för avslutningen tog tydligen bara ca 20 min.

Grattis till alla er som tar studenten idag!!!


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Tippie

Bröllopsduellen är jättebra! :)

2009-06-12 @ 08:21:41
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej!

Bröllopsduellen är väldigt rolig och bra =)

Kram

2009-06-12 @ 22:03:46
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0