Jag är med

        Tid: 08:16:27 Datum: 2009-06-25
Jag är med och tävlar om en riktigt fin design hos MallaC.
Ända sedan jag hittade hennes blogg, och sett hennes underbara designer, har jag velat ha en.
Dem är riktigt fina, och denna gången är inget undantag. Den är underbar och jag hoppas verkligen att jag har turen på min sida denna gången.

Känner att det är dags för en ny design, då min älskade hund Fatika, som är i min nuvarande header, inte finns mer.
Känner att det är dags och försöka komma vidare, och det är inte det lättaste när man ser hennes vackra huvud varenda gång man går in på bloggen.
Jag älskar Fatika och skulle göra allt för och få henne tillbaka, men eftersom det inte går.... måste jag försöka komma vidare med mitt liv. Jag kan inte sluta leva, bara för att hon har gjort det. Jag tror inte att hon skulle vilja att jag slutade med mitt liv....

Klicka här för att komma till tävlingen om den underbara deisgnen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0