En vanlig dag

        Tid: 10:28:22 Datum: 2009-06-25
Torsdag idag och det känns lite som om det är lugnet före stormen, men det är antagligen jag som stressar upp mig själv bara. Imorgon ska jag besiktiga bilen i La kl 09.00, sedan ska det handlas inför B:s födelsedag (söndag) som firas på lördag. Det ska ställas iordning, huset ska städas, smörgåstårtor ska göras o.s.v.

Idag är en vanlig dag.
Har tvättat en maskin och hängt ut det på torkvindan. Känns vuxet, hänga ut tvätt. :P
Hade tänkt att jag skulle färga håret nu. För tillfället har jag oranget hår efter att ha gjort en avfärgning tidigare i veckan. B tyckte att jag skulle behålla denna orangea färgen, men jag tror inte det.

Nej, nu ska jag färga håret.
Återkommer senare.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin vovve i headern :-)

2009-06-25 @ 12:13:14
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0