Blev ingen mys

        Tid: 07:53:32 Datum: 2009-06-13
Igår skulle vi ha en mys-fredag, men det blev inte alls som vi tänkt.... eller som jag tänkt.
Jag körde hemifrån runt 9 igårmorse och kom hem vid 16-tiden. Började städa lite och helt plötsligt har tiden bara sprungit iväg. När jag väl varit inne i duschen, blev jag så trött att jag bara landade i soffan och blev kvar där hela kvällen.
Istället för bra filmer, tittade vi på Talang 2009 och jag tycker faktiskt att rätt person vann.

Idag ska B klippa sig 10.30 och efter det blir det kanske en tur till Ikea.

Jag vet inte hur jag mår längre...
Jag orkar inte ens skriva om det för tillfället.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Angelica

sv okej, jag har en kompis som tattuerat ett porträtt av sin hund på utsidan av vaden det blev grymt fint !!

2009-06-14 @ 23:31:00
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0