Nu är det kväller

        Tid: 22:39:37 Datum: 2009-07-22
Ligger i sängen och ska alldeles snart krypa ner under täcket och inta nattens sömn.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.... beror nog lite på humör och hur jag mår, men jag är väldigt sugen på att åka ner till Ikea i Malmö en runda och gå och titta lite. Är trött på Ikea i HBg. Man vet ju nästan var alla grejer är och så har det inte allt man vill ha hemma o.s.v. Nej, omväxling förnöjer.... eller vad man nu säger. :P

Vill också riva ner skåp i köket imorgon, för att få upp lite färg på väggen innan hyllorna ska upp.
Men... jag får väl vänta och se vad som händer imorgon.

Nu är det dock dags för sängen och lite sömn, så sov gott allihopa så höres vi imorgon.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg!

2009-07-22 @ 22:45:40
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0