Inredning

        Tid: 12:51:23 Datum: 2009-07-10
Hela mitt huvud snurrar nu av alla inredning jag försöker få koll på.
Känns som om jag vill göra om hela huset och jag vet inte vart jag ska börja.

Ni som håller på med inredning, har ni några bra tips på hur man går till väga när man ska börja
och man vill börja överallt på en gång?
Hur väljer man tapeter? Väljer man inredning efter tapeter eller väljer man tapeter efter inredning?

Vi har snedtag i vårt sovrum och jag undrar hur man går till väga med det.
Är det något speciellt man ska tänka på eller det är bara att välja som man vill?
Jag funderade först på en svart fondvägg och sedan lila på de andra i sovrummet, men nu vet jag inte.
Det blir kanske en aningen mörkt och jag vill ju inte behöva ha lampor tända dygnet runt i sovrummet.

Som ni märker blir jag helt snurrig och det känns som om jag snart har slagit knut på mig själv.
Jag behöver verkligen hjälp.
KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Åsa

Svart fondvägg är snyggt, men jag hade satt ljus lila,riktigt ljus lila, på dom andre väggarna,så hade inte det blivet så mörkt.

Gällande det andra...tja...vill ni ha nya möbler,köp då tapeterna först och utgå från det sen, eller så får ni tapetsera efter dom möblerna som finns. Svårt....Men det blir säkert bra i slut änden.

2009-07-11 @ 15:11:58
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0