Ingen lust

        Tid: 22:21:18 Datum: 2009-07-08
Lusten för att blogga idag är varit nästintill obefintlig.
Har inte haft lust eller tid.
Känns som om det har varit fullt upp nästan hela dagen och det är inte förrän nu som man kan sitta i lugn och ro...
..... känns det som.

Ska försöka gå upp relativt tidigt imorgon, så vi kan städa klart i förrådet och sedan komma iväg till tippen, för att sedan köra och lämna släpet för att till slut byta tillbaka till min egen bil. *suckar*
Behöver jag skriva att jag inte ser framemot imorgon egentligen??

Tanken är att allt detta ska vara färdigt innan kl 15.00 imorgon.
Tror ni att vi kan hålla den tidsplanen eller kommer vi bli klara tidigare eller senare?
Vad tror ni?

Nä, nu ska jag göra mig redo för sängen.
Mår inte helt 100 idag / ikväll, så jag drar mig till sängen istället.



Bild: Nikon D60
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0