Härliga gårdagen

        Tid: 11:54:07 Datum: 2009-07-05
Igår bestämde jag, B, S, P & P att vi skulle åka och bada.
Först pratade vi om att åka till Saxtorps-sjöarna, men det blev ändrade planer ( och det är jag glad över )
, så istället begav vi oss till Örby Ängar som ligger strax utanför Hbg.
Där är hur fint som helst, tycker jag. :)

Vi kom väl dit vid 12.45 eller något sådant skulle jag kunna tippa på och jag tror vi körde därifrån
 vid 16.00 om jag inte har helt fel för mig.
Först hade jag verkligen inte tänkt och bada, då jag har sådana fruktansvärda komplex för min kropp och jag hade absolut ingen som helst lust och visa upp min bleka (& tjocka) kropp för vännerna. Men... planerna ändrades så fort jag kände på vattnet. Jag ignorerade mina hjärnspöken som sa till mig att jag var för ful & tjock för att visa mig och för att bada, så jag badade faktiskt igår. :) Jag kände mig som en blek valross eller en blek sjöko eller något och säkert var där en del som tyckte att jag såg ut som en sådan också, men...... Jag badade ialla fall och vattnet var riktigt härligt. :)
Sedan blev det lite solande också, men inte så att jag låg hur länge som helst, för det gjorde jag inte, ändå har jag bränt mig så fruktansvärt på rygg, axlar, panna, armar och framsida ben. :(
Dessutom kände jag mig som en blek, strandad sjöko bredvid S som är både smal och brun. Men,men.....

Det var riktigt skönt och bada och jag hade riktigt trevligt igår trots att jag kände mig blek, tjock och fet.

   
Bilder: Jag, med Nikon D60

Efter badandet blev det bestämt att vi skulle spela minigolf efter att vi fått i oss lite mat och fått duschat, så var och en körde hem till sig. När det sedan var dags och köra igen, blev det ändrade planer och till slut bestämde vi oss för en glass i kiosken och efter det lite Uno-spelande här hemma hos oss. :)

Det var en riktigt trevlig dag och kväll igår och jag trivs verkligen med S & P:s sällskap.
Jag kom precis på att jag glömde visa S bilderna ifrån min och B:s fotografering på Örby Ängar innan jul, med fotografen Emelie Ohlsson.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej hej.

Det var jätte trevligt igår.

håller med dig det var riktigt skönt att bada igår! O Nej du ser inte ut som en strandrad sjöko eller vad du skrivit.men fy o usch för hon som passerade oss det måste varit anorexia eller något såg hemskt ut. o hon som hoppade rundor i vattnet så brösten trilla ut.skrattar. men skoj hade vi.Kram

2009-07-05 @ 16:18:41
Postat av: Monica

hoppas att vi oxå kan hitta på sådana hära saker någongång..

2009-07-05 @ 16:38:37
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Hej! Grattis! Jag har lottat fram en vinnare i designtävlingen och det är du :)



Maila mig så fort du kan med dessa uppgifter:



-1 eller 2 bilder i headern (den lilla, och om du vill den stora oxå, eller behåll den.)

-valfri text i headern

-Valfri presentationstext

- dina inloggningsuppgifter (så att jag kan lägga in desigen på din blogg när den är klar)



till: [email protected]

2009-07-05 @ 19:31:47
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0