Fullt upp idag

        Tid: 10:50:32 Datum: 2009-07-07
Ja, det känns som det ialla fall.
Jag ska köra hemifrån om ca 15 min, ska till läkaren för och veta om vågen visar upp eller ner. Jag tror själv att den visar uppåt idag, för den senaste månaden har varit väldigt mycket upp och ner. Ena dagen är jag stenhård med vad jag stoppar i mig och jag rör på mig medan andra dagar struntar jag i vilket och ligger hemma på soffan och mår skit.
Måste bli bättring på den fronten hos mig, absolut!!

Efter läkaren blir det en runda till CityGross där det ska inhandlas diverse saker till middagslagningen ikväll och till (förhoppningsvis) bakandet idag. Jag hade tänkt att jag skulle baka egna hamburgerbröd idag, som ska ätas ikväll och så ska jag se om jag kan baka rabarbergifflar med vaniljdoft o.s.v. Har ju rabarber ute i trädgården och är så trött på att hela tiden göra rabarberris, så nu ville jag testa något nytt och då hittade jag recept på rabarbergifflar. :) Det låter riktigt gott, eller det är bara jag som tycker det? :P

Nej, nu ska jag börja plocka ihop mina saker och sedan bege mig.
Återkommer när jag kommit hem igen.



Bild: Nikon D60
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Åsa

Det lät gott. Synd att man inte tåler rabarber bara :(

2009-07-07 @ 16:04:21
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja,det är mycket trist :(

Jag får titta på istället när andra äter S

2009-07-07 @ 17:41:26
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0