Tisdag-morgon

        Tid: 09:21:08 Datum: 2009-01-27

Jag kallar det fortfarande för morgon och det är det väl egentligen också? :P
Jag har varit uppe sedan runt 07.00, så jag har redan hunnit betala räkningar. Känner mig lite duktig av att jag redan fixat det. :) Nu kan man shoppa för resten!! hahahah Nej, jag bara skojar. Bensin och mat ska också införskaffas och dessutom flyttar vi ju om 2 månader, till hus, så vi försöker spara så mycket pengar som möjligt också.
Man behöver ju inte shoppa bara för att man kan, utan det är ju bättre och försöka tänka ekonomiskt tycker jag. Mycket roligare och handla också när man kommit till huset istället. :)

B är fortfarande hemma och är sjuk, han har dock ingen feber längre... ialla fall inte för tillfället.
Själv började jag hosta igårkväll och det känns ju inte helt bra. :( Tänk om jag också blir sjuk nu?? Det har jag ingen större lust med. :( Så länge jag mår som jag gör just nu, så är det okej. Ska se om jag kan komma iväg till Familia en runda också och sedan sola också. En vän till mig tipsade om ett stå-upp-solarium, så det var jag och testade igårkväll och det tyckte jag om. :) Känns som om man blir lite jämnare brun när man står upp istället för och ligger ner.
Kanske bara jag som tycker det. :P



Bild: Oasis Solarium

Nej, nu ska jag göra lite havregrynsgröt så magen kan fungera något sånär idag.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0