Svårt & logga in

        Tid: 16:46:14 Datum: 2009-01-29
Jag har försökt komma in ett tag nu på blogg.se men det har inte riktigt velat som jag velat.. förrän nu.

Ialla fall.... Jag har varit uppe hela dagen idag och det känner jag mig lite stolt över. :) Jag klarar dock inte av att vara ute, för det har jag testat två gånger, men det gör så ont i bröstet och jag hostar så jag håller på och få med lungorna upp.
Okej, kanske inte riktigt... men det känns så ialla fall.
Förkylningen är kvar som en envis igel och jag misstänker att den är kvar ett tag till. *suckar* Jag måste verkligen ta bra hand om den eftersom den så gärna vill stanna hos mig. :P

Hungrig börjar bli också, vilket är lite konstigt med tanke på att jag inte smakar någonting. Jag är kanske inte hungrig utan mer sugen på någonting. Det låter lite mer vettigt ialla fall.
Hade varit gott med en pizza eller något... :P

Jag har varit duktig idag ialla fall... Jag har bäddat rent i sängen och så har jag varit i duschen. Det vore väl f*n om inte några baciller försvann med det. Vill ju så gärna bli frisk nu inom det närmaste.
Inget kul och vara sjuk ju.

Nej, nu ska jag titta på One Tree Hill igen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0