Städ-dag

        Tid: 13:42:28 Datum: 2009-01-19
Jag håller på och städa här hemma, tråkigt men sant.
Jag har än så länge bara hunnit med ett rum, inte ens ett helt. Jag har vikit (stavning?) tvätt, lagt undan en del av den, dammsugat och tvättat golvet. Det ser fortfarande ut som ett bombnerslag då det står kartonger i nästan varenda hörna och det ligger smågrejer överallt. *suckar*
Jag önskar att de närmast kommande nio veckorna går fort, så man kan flytta och få börja komma iordning igen. Jag blir stressad av hur det ser ut här hemma och jag kommer få bo så här som sagt var i nio veckor till - minst.
Men,men... förhoppningsvis blir det lite mer organiserat ikväll då vi ska byta skrivbord och plocka ner ett.. då kan vi ställa in kartongerna där ialla fall.

Någon som har tips och ideér på hur man fortfarande kan ha ett rätt så trivsamt hem medan
man är igång och packar, kartonger överallt, saker överallt o.s.v.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Hej.Det skulle vara att förvara alla kartonger i ett rum så länge.man rymmer upp i tex i ert extra rum eller kontorsrum eller vad ni har det som.samla alla kartonger där,packa ner så mkt av möblerna i det rummet som man inte behöver.Vi gjorde iallafall så hemma hos mamma när jag skulle flytta och samma när hon skulle flytta.Det gick bra.det var ett tips om det är bra för er det vet jag inte,men alltid något :)

2009-01-19 @ 14:26:12
Postat av: Anonym

ställ kartongerna i datarummet så slipper ni ha dem iv

gen

2009-01-19 @ 15:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0