Sovit / vilat ca 4 tim

        Tid: 01:19:28 Datum: 2009-01-29
Tittar på klockan och konstaterar att jag borde sova, men vad ska man göra när det inte går??
Jag gick och lade mig vid 20.00 eftersom jag var så sjukt trött och kunde knappt hålla ögonen öppna, men när jag kom in i sängen och hade bäddat ner mig, låg jag vaken till ca 22.20 innan jag somnade. När klockan var 00.22 vaknade jag, hade lite hostattack och frös. Drck lite cola, gjorde mig en treo och drack den, fyllde på cola-glaset och tog en halstablett och nu ligger jag här och bloggar. Jo, jag tog febern också och jag hade ingen.. men när jag gick och lade mig visade den på 38 grader och nu visade den på 37,4. Hmm... konstigt det där.
Har varit vaken i ca 1 tim och börjar bli lite små trött igen och undrar om jag kommer till att lyckas somna eller om jag kommer ligga vaken i ett par timmar nu i mörkret.

Nej, nu ska jag se om jag kan somna om ett par tim eller om jag enbart kommer till att lyckas vila.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0