Sjukling hemma

        Tid: 16:25:38 Datum: 2009-01-26
Det är inte jag som är sjuk, utan det är sambon som gått och blivit sjuk. Igår hade han nästan 40 graders feber och idag har han 38,4 grader. Detta betyder ju att han varit hemma från jobb idag och ska vara även imorgon. Jag gissar på att han är hemma på onsdag också. Jag tycker att man ska vara feberfri en hel dag innan man åker tillbaka till jobb.

Idag har det med andra ord inte hänt speciellt mycket och jag känner hur uttråkad jag är och en aningen stressad faktiskt av att inte ha gjort något. Får lite dåligt samvete också för jag kunde ju ha begett mig till gymmet och tränat, men jag är så fruktansvärt lat och kommer på alla möjliga ursäkter för att inte bege mig dit. *suckar*
Jag måste verkligen ta mig i kragen när det gäller träningen.. ska ju snart ha födelsedagsfest och då vill man ju vara fin, ialla fall lite fin.

Nu försöker jag komma på vad vi ska göra till middag.... men inspirationen till att laga middag är som bortblåst.
Jag har ingen lust alls att laga middag... *suckar*
Vad gör man då? Vad gör man när man inte alls har lust och laga middag, men vi måste ju äta något..?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0