Promenad

        Tid: 13:49:05 Datum: 2009-01-21
Efter mitt förra inlägg, där jag var allt annat än positiv, så blev det lite lunch i form av fullkornspasta och köttfärssås.
Gott. :) Efter intaget av lunchen bestämde jag mig för att det fick vara nog med att sitta och tycka synd om mig själv, klädde därmed på mig och begav mig ut på en promenad i lite raskare takt.
Jag var ute i 30-35 min och höll hela tiden en lite raskare takt. När jag kom in blev det en apelsin och lite vatten och nu sitter jag här. Jag funderar nu på om jag ska ta och byta om till mina träningskläder och nege mig till gymmet också, medan jag är igång menar jag. :P
Jag vet att jag har sagt till B att jag skulle träna tillsammans med honom ikväll.... men det känns som om jag vill ge mig iväg nu. Men har jag lovat, så har jag och jag skulle nog bli lite ledsen om det hade varit tvärtom.
Dessutom är det ju lite roligare med sällskap. :)
Jag tror jag väntar. :) 

Nu ska jag försöka vila och ta det lite lungt.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0