Mysfredag utan godis

        Tid: 14:27:19 Datum: 2009-01-02
Ja, det får det bli ikväll.
Jag försöker låta år 2009 bli ett hälsosamt år för mig och det betyder att jag ska dra ner på godis och allt annat sådant riktigt onyttigt. Fredagar har vi alltid haft film och en mängd med godis, chips och läsk.
Nu är det ändring på det.

Ikväll hade jag tänkt att vi skulle äta pasta med bacon- och chilisås och till efterrätt blir det annanas suprice.
 Det är Sofie som skrevet receptet i sin blogg och bilden talar ju för sig själv. :)
Så nu ska jag köra och handla och överraska B. när han kommer hem ifrån jobbet. :)



KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: linda

vad har du hittat på idag då? :)

2009-01-02 @ 16:12:33
URL: http://lindaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0