Lite sömn & mycket humör

        Tid: 10:21:20 Datum: 2009-01-29
Natten har inte varit den bästa och jag känner mig för tillfället som en sunkig... ja, jag vet inte vad.
Efter inlägget nedan från inatt, så släckte jag lampan och låg och vilade (försökte somna) fram till strax efter 03.00, då jag tröttnade och tände lampan igen och läste i min bok. I den läste jag fram till ca 05.00 och därefter har jag lyckats somna och sovit fram till ungefär kl. 09.00 nu på morgonen.
Behöver jag skriva att jag inte mår speciellt bra för tillfället?
Febern är kvar på 38 grader, förkylning och svettas och fryser om vartannat. *suckar*

Just nu tittar vi på American History X. Det är en väldigt bra film tycker jag. Gripande och skrämmande. Jag blir lika ledsen varje gång jag ser slutet, för jag tycker det är så fruktansvärt orättvist. Han ville ju förändra sitt liv, men får inte chansen till det. *snyft*
Orättvist!

Nej, nu ska jag se hur länge jag orkar titta på filmen.
Ska också försöka äta en apelsin så man kan få i sig lite c-vitaminer. Gott!! :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0