Let´s Dance - uppdatering

        Tid: 08:21:08 Datum: 2009-01-30
Fredag idag och då är det dags för Let´s Dance.
Förra veckan var det Isabella "Blondinbella" Löwengrip och Jonathan Näslund som fick lämna programmet.

 
Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4

Jag blev faktiskt förvånad över att de åkte ut, för jag trodde faktiskt att de tilltalade den yngre generationen tv-tittare.
Let´s Dance ska egentligen vara ett program som handlar om paren och deras dans, hur bra de dansar och hur de lyckas sätta sin koreagrofi. (stavning?)
Jag tycker där finns andra par som borde åkt ut förre dessa två och därmed vet jag faktiskt inte riktigt vad jag tycker om programmet. Det är väl bra att folket / tv-tittarna har något och säga till om, men jag tror att de går efter vilket par de tycker om rent personligt - inte vilket par som dansar bäst.

Vad tycker ni?
Borde tv-tittarna få vara med och bestämma vilka som ska åka ut?
Är det rätt att par som dansar bra, men inte är lika populära personligt, åker ut
och par som dansar för jävligt får stanna kvar?
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0