Kvällsté med honung & värktabletter

        Tid: 21:31:29 Datum: 2009-01-27

En kopp Kvällsro med honung och mjölk i har jag precis druckit.
Hjälpte lite mot hostan, men jag tyckte att colan hjälpte bättre.. men den är tyvärr slut. :(
Innan jag går och lägger mig, vilket kommer vara inom den näsmsta halvtimmen, ska jag ta en Nipaxon i tablettform. Kanske hjälper den så att man kan sova ikväll. Jag ska också ta lite värktabletter för att det ska göra lite mindre ont i kroppen när man ska sova.
Usch.... får man tycka lite illa om sin sambo när han smittat en? Det gör ialla fall jag just nu.

Nej, nu är det sängen och lite sömn som gäller.
Sov gott allesamman så hörs vi imorgon.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Annonsera.blogg.se

Nu har vi sparkat igång våran roliga köp och sälj sida!

Kom in och fynda, eller lägg ut dina egna annonser helt gratis!

Vi syns där!

2009-01-28 @ 12:44:46
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0