Kvällens händelser

        Tid: 17:40:40 Datum: 2009-01-03
Jag skrev att vi kanske skulle gå på bio ikväll, men det blir inget med det.
Känner inte direkt för det längre och sedan börjar jag få lite huvudvärk också. *suckar*
Det är inget ovanligt, men att sitta på en bio i nästan 3 tim känns inte alltför kul.

Vi, eller B, har lagat middag idag och det blev hemlagade pannbiffar, klyftpotatis, lingon, majs, gurka och smält smör. Gottit! Tog bild på det innan, men jag får aldrig till bra bilder. De blir alltid suddiga, kasst ljus o.s.v Jag vet inte om det är jag eller kameran. :( Jag har en digitalkamera och vill ha en systemkamera.. Kanske gör det ingen skillnad?
Ialla fall... Till efterrätt idag blev det anans, färska hallon, banan, vaniljkräm, riven choklad och två bitar choklad. Gottit!!

Önskar att jag kunde ta bilder... men jag lyckas inte. :(
Nu sitter vi mätta och belåtna och tittar på någon film som går på kanal 4. Den handlar om boxning och den är
faktiskt rätt så bra. Jag vet inte vad den heter... Vad som händer annars ikväll vet jag inte...
Kanske spela lite Nintendo Wii eller... Jag vet inte.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0