Jag kom iväg

        Tid: 14:29:04 Datum: 2009-01-07
Ja, jag iväg till gymmet.
Bara det är jag stolt över och jag känner mig lite duktig över att jag verkligen kom iväg.
Jag genomförde mitt pass med vissa undantag som inte jag kunde rå för.
När jag kom till gymmet och gick in i rummet där de har cardiomaskinerna för att värma upp lite så möts jag av 3 stycken 15 åringar eller något som tramsar och flamsar och tar upp löpbandet o.s.v. Ska kanske tala om att gymmet inte är så stort och därmed inte har speciellt mycket maskiner.
Bara för att dessa tre 15åringar tramsade istället för och bruka allvar, blev jag irriterad. Värmde upp 10 min på cykel och sedan gick jag in på gymmet för och köra min övningar. Min första maskin var upptagen av en man som nog inte hade alla hemma... Han körde kanske 3-4 rep. sedan gick han iväg och pratade med andra i några min för att sedan återvända till maskinen och göra 3-4 rep. och så höll han på. Ialla fall..... Jag körde mina andra övningar klart och när jag då bara hade den övningen kvar och han fortfarande höll på med samma stil som han gjort i 30 min eller mer, så frågade jag honom om han snart var klar och det var han inte och inte kunde jag gå emellan och låna maskinen i 5 min för och göra min övning medan han ändå sprang till alla i gymmet för och prata mellan sin s k repetioner. *aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*
F*n vad irriterad jag blir!!!
Jag går därifrån och tänker att jag kör den övningen på fredag när jag ändå ska köra ben. In i rummet med cadriomaskinerna igen för och varva ner och där är fortfarande 15åringarna kvar och jag tror att jag ska koka över.
Kör 4 min på rodden, sedan ger jag mig och beger mig hemt istället.

Personer som inte vill bruka allvar på gymmet, ska inte vara där heller och ta upp maskiner och tid för andra som verkligen vill träna och bruka allvar.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0