Helgens sista dag

        Tid: 12:09:38 Datum: 2009-01-25
Helgerna bara springer förbi tycker jag, även om vi inte gör någonting om helgerna längre.
Denna helgen har bestått av film, film och åter film. Idag kommer det också bli en massa film.
Vi har precis tittat på Bolt och så ska vi titta på Barnhemmet och Brudens bäste man.

Nu väntar jag bara på att B ska komma in igen med Fatika och sedan höra om han vill med till City Gross och Familia. Det är inte säkert att han vill då han tydligen gått och blivit sjuk igen. Var inte så länge sedan han var sjuk, så jag tycker lite synd om honom.
Men,men.... jag får höra med honom.



Edit: Jag skriver om filmerna i ett annat inlägg under dagen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0