Har inte kommit någonstans

        Tid: 10:25:07 Datum: 2009-01-07

Jag är fortfarande kvar hemma och känner mig helt förvirrad över vad jag ska göra idag.
Jag ville och vill nog fortfarande till Väla för lite shopping, men vet inte om jag tycker att det är värt det eftersom jag ändå ska in till Hbg imorgon, så jag kan ju lika bra ta en liten shopping då istället.
Jag tror att jag ska gå och byta om till träningskläderna istället och bege mig till gymmet,
så får jag det avklarat idag ialla fall.

Jag hatar dessa dagar då det känns som ett enda kaos inombords.
Jag vill, jag borde, jag borde inte, jag ska, jag ska inte o.s.v.
En mängd känslor och tankar som är i ett enda virrvarr och det känns som om jag inte
har en aning om hur jag ska reda ut de.
Vad är den bästa lösningen?
Oftast när jag känner som jag gör nu, så slutar det med att jag inte gör någonting och
då blir jag irriterad och när kvällen kommer är jag arg, sur och irriterad.
Förstår inte varför jag ska ha så svårt för att genomföra saker och ting som jag har bestämt mig för.
Har jag planerat min dag så borde jag hålla mig till det och inte ändra en massa.

Nu ska jag byta om och sedan bege mig till gymmet.
Förhoppningsvis kommer jag hem igen på ett bättre humör.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0