Det gamla året

        Tid: 15:39:32 Datum: 2009-01-01
Min årsresume för 2008:

1) Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nej, det gjorde jag inte. Jag hoppas på och göra något under 2009 istället. :)

2) Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, det gjorde jag inte.

3) Blev någon / några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, två stycken. :) Lilla Nellie och lilla Theo.

4) Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5) Vilka länder besökte du?
Jag har faktiskt hållt mig till Sverige hela året.

6) Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Riktig lycka där jag känner mig tillfreds med mitt liv. Få må bra och verkligen bearbeta ångesten och depressionen.

7) Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas?
Jag har inget speciellt som hänt detta året, så därav är där inget speciellt datum.

8) Vad var din största framgång år 2008?
Att jag fick ett jobb (om än så bara ett vikariat) inom det jag är utbildad till, barnskötare.

9) Största misstaget?
Inte brytt mig tillräckligt för mig själv och för andra.
Inte vågat ta chanser och risker.

10) Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ångesten och depression är en följeslagare och har varit så under år 2008 också.

11) Bästa köpet?
Har inte köpt något speciellt som kan räknas som ett bästa köp.

12) Vad spenderade du mest pengar på år 2008?
Kläder.

13) Gjorde någonting dig riktigt glad?
Beslutet om att flytta till hus. :)

14) Vilka sånger kommer alltid påminna dig om år 2008?
Ingen aning.

15) Var du gladare eller ledsnare år 2008 jämfört med tidigare år?
Måste tyvärr skriva ledsnare.

16) Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på mig själv och på vad jag velat.

17) Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit ledsen.

18) Hur tillbringade du julen?
Julafton med min familj hos min mormor och juldagen med B.s familj.

19) Blev du kär i år?
Är redan kär.

20) Hur många one night stands?
Inga.

21) Favoritprogram på tv?
The Hills, Laguna Beach.

22) Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2008?
Nej.

23) Bästa boken du läst år 2008?
Har inte läst ut någon bok under 2008.

24) Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning.

25) Något du önskade dig och fick?
Ja. :)

26) Något du önskade dig och inte fick?
Ja, ett jobb i Hbg. :(

27) Årets bästa film?
Ingen aning, har sett hur många bra filmer som helst.

28) Vad gjorde du på din födelsedag år 2008?
Firade med familjen.

29) Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, lycka.

30) Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Blandad, men mest klänningar, tunikor, kjol och leggins.

31) Vad fick dig att må bra?
Återupptagen kontakt med en vän. :)

32) Vilken kändis var du mest sugen på?
Om man kan gå efter personlighet och stil så måste jag välja Audrina Patridge som är med i The Hills.

33) Vem saknade du?
Min morfar.

34) De bästa nya människorna du träffade?
Karin, Marina, Ulla..

Jag hoppas på ett betydligt bättre år 2009, med mycket lycka, vänskap, kärlek.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0