Dagen har spenderats i sängen

        Tid: 17:41:29 Datum: 2009-01-28
Nu är det kväll och jag har inte gjort speciellt mycket mer än och tyckt synd om mig själv. :P
Jag har legat till sängs nästan hela dagen också, med få undantag för toalettbesök och köksbesök. Näring har bestått av  2 Snickers-glassar, ett par glas cola, ett par glas nyponsoppa, två varma mackor och te med honung.
Aptiten finns inte riktigt, men ett sötsug finns. Jag förstår inte det.. Nästan varje gång jag är sjuk så blir jag sugen på snask så som chips, godis, paj och vaniljvisp, chocklad o.s.v. Varför? Är det fler än jag som blir det eller det är något konstigt med mig och min kropp när vi är sjuka? *hmmmm... funderar*

Jag kan inte säga att jag mår jätte dåligt, men jag mår inte bra heller. Jag har ont i kroppen eller är öm är kanske en bättre beskrivning, jag hostar och är fökyld. Ont i öronen kommer och går också lite då och då.
Det som gör det hela jobbigt är att jag är trött och tung i huvudet. Jag har försökt somna flera gånger, men lyckas inte. Jag bara ligger och vänder och vrider på mig och skulle jag lyckas somna så sover jag ungefär 30 min, sedan är jag vaken igen. *suckar*

Har jag glömt och berätta att jag blir otroligt gnällig när jag är sjuk? :P

Nu ska jag se om jag kan ta mig till soffan istället och spendera kvällen framför tv:n istället för i sängen där jag ändå inte somnar.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: ewezi

Svar: uch va tråkigt :( då får du verkligen krya på dig. Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk :/ men nu är det mycket bättre :)! kram

2009-01-28 @ 18:30:13
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0