Apelsiner, nyponsoppa & cola

        Tid: 19:31:44 Datum: 2009-01-27
Tack till er som skrevet filmtips och som skrevet att jag ska krya på mig.
Man blir glad av sådana kommentarer. :)

Jag mår överlag rätt så bra, lite öm i kroppen och hosta.. men ingen feber och ingen förkylning. Inte än ialla fall.
Jag äter apelsiner och dricker nyponsoppa för att få i mig en massa c-vitaminer och då finns dey nästan inget bättre än apelsiner och nyponsoppa. :P Anledningen till att jag dricker CocaCola är för att jag fick tipset att det ska hjälpa mot rethosta och det är klart att jag gärna testar det en sådan teori. Det är ju gott med cola och de flesta dricker nog gärna det... och om det handlar om att dricka det med något sånär gott samvete.. Ja, då dricker jag det ialla fall. :P
Nu har jag dessutom stoppat en Fisherman´s friend med smak av salmiak i munnen.
Den är stark, men förhoppningsvis gör den också någon nytta. :)

Nej, nu ska jag försöka hitta på något... Antingen titta på tv (sambon tittar på nyheterna.. blä) eller.... kanske läsa lite.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0